Рекламация на закупен продукт, се предявяват само в магазина на Citytel.bg в гр. София или пред оторизираните сервизи на марката, модела.
Уважаеми клиенти,
За да ускорим и улесним приемането на Вашите смарт устройства за сервиз, моля проверете дали сте извършили следните стъпки преди да дойдете при нас:
1. Направете архив на данните от устройството, ако е възможно.
Магазин Citytel.bg не поема отговорност за загубена информация от телефона или устройството което оставяте за ремонт.
2. Премахнете кода за отключване, ако има такъв. Премахнете Вашето устройство от акаунта Ви!
След отстраняването на проблема, устройството Ви трябва да се тества от сервиза, ако е заключено с код или към акаунт, това няма да може да стене.
3. Премахнете защитни фолиа и лепенки, поставени по корпусите и бутоните на устройствата, тъй като те пречат на огледа и на ремонта на устройството, и то не може да се диагностицира добре.
4. Ако устройството не е Ваше, а го носите от името на друг човек, моля запознайте се с подробности за проблема, дали има ценна информация н него.
Благодарим Ви.